2012.09.04.
19:15

Írta: apolkaATpc

Sokoldalú és egyedi: Redness Releif Treatment

A mai termék amit be szeretnék mutatni szintén egy régi lakója a fürdőszobánknak, ráadásul nem csak én használom, hanem a barátom is, aki inkább krémfóbiás mint krémmániás, szóval ez már önmagában is mond valamit a termékről. :)

IMG_4206.JPG

Először is a hivatalos ígéretei, mi mindenre is lehet  használni a Reddness Releif Treatmentet: 

  • Innovatív, folyékony formula, ami azonnal megnyugtatja a bőrt és csökketni a pirosságot
  • Tökélets after-shavenek férfiaknak is a borotválkozás után
  • Használható pattanásokra, napégésre, rovar csípésre és más hasonló bőrirritációra
  • Tökéletes borotválkozás előtt és után a bőr előkészítésére ill. megnyugtatására

Az összetevők
Az INCI rövid és lényegre törő, semmi felesleges nincsen benne, csak aminek kell:

  • Acetylsalicylic Acid: stabilizált aszpirin, erőteljesn gyulladáscsökekntő összetevő
  • Zöld tea és füzike kivonat: további gyulladáscsökkentők, amik segítik az aszpirin hatását

A tapasztalatok
Évekkel ezelőtt eredetileg a barátomnak vettem after-shavenek, mert érzékeny a bőre és a nyaka mindig nagyon csúnya lett borotválkozás után. Annyira, hogy sokáig Oxycortot használt rá (vényköteles, szteroid tartalmú spré), és próbáltam neki keresni valamit, ami nem annyira komoly szer, de azért segít. A Reddness Releif Treatmentet találtam, amiből azóta már jópár üveggel elfogyasztott, és bár nem lett 100%-ban tökéletes a nyaka tőle, jobb, mint bármitől korábban, és már nem használja az Oxycortot. Szóval érzékeny bőrű férfiaknak mindenképp érdemes próbát tenni vele. Aztán ha már volt otthon, akkor én is rákaptam és teszteltem, hogy hogyan működik begyulladt pattanásokra. Határozottan segít, bár sajnos nem egy éjszaka alatt, mint ahogy én azt az álmaimban szeretném, de csökkenti a gyulladást, és gyorsítja a gyógyulást. Szőrtelenítés után is használom én is, kevesebb a benőtt szőr és a begyulladt szőrtüsző azóta. Elvileg rozaceás bőrnek is nagyon jó. Az enyém nem az, de horzso írt a Krémmánián róla, és az ő szuper érzékeny, rozaceás bőrére is bevált.

Kinek ajánlom?
Tényleg sokoldalú a termék, és egyedi (stabilizált aszpirin nincs semmilyen általam ismert itthon kapható termékben), amit fiúknak és lányoknak is nagyon ajánlok. Szerintem minden háztartásban ott a helye, mert valami bőrirritáció mindig történhet. Egy kivétel van, akik viszont nem használhatják a terméket: azok, akik allergiások az aszpirinre.

Ár, vásárlás
A Redness Releif Treatment ára 19,5 Eur és 118 ml-s a kiszerelése, ami jó sokáig elég. Ide kattintva tudod megvásárolni! (És az első vásárláskor a HUN01ORD kóddal 4 Eur a szállítás, 150 Eur felett pedig mindig ingyenes!)

Szólj hozzá!

Címkék: termékek

A bejegyzés trackback címe:

https://paulaschoice.blog.hu/api/trackback/id/tr384743919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása